Facebook Pixel

Klantenservice

Onze klantenservice is geopend van maandag t/m donderdag van 09:00 tot 17:00 en op vrijdag van 09:00 tot 15:00. We streven ernaar om je vraag binnen één werkdag vakkundig te beantwoorden.

Let op: voor informatie over je orderstatus en levertijden kan je terecht op onze orderstatuspagina.

E-mail: info@meerdanlicht.nl

Mijn vraag staat hieronder niet vermeld, toon het telefoonnummer

Levering

Wat is de status van mijn bestelling?

De status van je bestelling kun je te allen tijde opvragen via de orderstatus pagina. De verwachte levertijd wordt hier per product aangegeven, maar over het algemeen wordt een bestelling pas verzonden wanneer deze compleet is. Mocht de verwachte levertijd zijn verstreken, neem dan contact met ons op.

Ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen.

Dat vinden we erg vervelend! Om je zo spoedig mogelijk te helpen, stuur je een e-mail naar info@meerdanlicht.nl met de volgende gegevens:

  • Een foto van het verkeerd geleverde product
  • Een foto van de streepjescode op de originele verpakking
  • Een foto van de pakbon van je bestelling

Mijn bestelling is beschadigd geleverd.

Dat vinden we erg vervelend! Om je zo spoedig mogelijk te helpen, stuur je een e-mail naar info@meerdanlicht.nl met de volgende gegevens:

  • Het betreffende ordernummer
  • Een foto van het beschadigde product

Kan ik de afleverdatum of adres wijzigen?

Dat kan, zolang je bestelling nog niet verzonden is. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op zodat wij dit zo snel mogelijk kunnen verwerken.

Ik heb een probleem met het dimmen van mijn lampen.

Het correct dimmen van lampen kan een hele onderneming zijn en kent veel aspecten. Op deze pagina geven wij stapsgewijs een uitgebreide uitleg, neem dit eerst goed door. Mocht je er nog steeds niet uit komen, neem dan contact met ons op!

Ik heb voor 23:45 besteld, maar nog niets ontvangen.

Wanneer een product direct leverbaar is, wordt dit altijd vermeld op de betreffende productpagina en wordt de bestelling de volgende dag al thuis bezorgd. Bestellingen worden echter pas verzonden zodra deze compleet zijn, dit betekent dat de langst durende levertijd geldt voor de gehele bestelling.

Je kunt een deellevering aanvragen door een e-mail te sturen aan info@meerdanlicht.nl onder vermelding van je ordernummer.

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Op deze pagina vraag je eenvoudig een retour aan. Zodra je retouraanvraag goedgekeurd is, ontvang je per e-mail instructies om je bestelling te retourneren.

Let op: retourneer de producten zoveel mogelijk in de originele verpakking. Beplak, besticker of beschrijf deze niet!

Wat kost het retourneren van mijn bestelling?

Het te retourneren pakket dient voldoende te worden gefrankeerd. Het bedrag is afhankelijk van het gewicht en de grootte van het pakket.

Wanneer je de volledige bestelling retourneert of wanneer je een deel van de bestelling retourneert maar de orderwaarde hoger dan €50 blijft, worden de leveringskosten teruggestort (Nederlandse orders). Retourkosten blijven voor eigen rekening.

Mag ik een product zonder originele verpakking retourneren?

Ja, dit mag. Echter mogen wij hierbij een mindering van waarde toepassen. Dit kan oplopen tot 30% van de verkoopprijs.

Dit antwoord kent twee kanten. Je bent wettelijk niet verplicht de originele verpakking mee terug te sturen en wij mogen dit ook niet eisen als voorwaarde. Er gelden echter ook wettelijke grenzen van redelijkheid en billijkheid. Als een verpakking het toelaat om het product te beoordelen zonder de verpakking te beschadigen, is er geen reden om de originele verpakking niet onbeschadigd terug te sturen. Indien dit wel gebeurt, mogen wij er voor kiezen om de kosten voor een nieuwe verpakking op de consument te verhalen.

Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?

We storten het geld terug op dezelfde manier zoals de bestelling ook betaald is. Hier is geen uitzondering op mogelijk. Dit doen wij binnen 14 dagen na aanmelding en ontvangst van de retour.

Garantie & Reparatie

Hoe lang is de garantie op mijn product?

De wettelijke garantieperiode is twee jaar. Er zijn producten die een langere garantieperiode kennen, dit staat altijd vermeld bij de productinformatie. Lichtbronnen vallen onder de noemer “gebruiksartikelen” en kennen een afwijkende garantieperiode van 6 maanden.

Mijn Philips (Hue) product werkt niet meer.

Philips geeft aan problemen met (Hue) producten zelf op te willen lossen, om zo vervolgens hun producten verder te kunnen optimaliseren. Neem hiervoor contact op met de Philips klantenservice op 00800 - 7445 4775. Onze ervaring is dat je door hen goed en snel wordt geholpen. Mocht er onverhoopt toch een probleem zijn, neem dan contact op met ons.

Ik wil een product aanmelden voor reparatie.

Heeft een product nog garantie en vertoont deze gebreken? Stuur dan een e-mail naar info@meerdanlicht.nl met de volgende gegevens:

  • Het betreffende ordernummer
  • Een foto (wanneer mogelijk) van het defect

Ontevreden?

Als je een klacht hebt, verzoeken wij je om zo snel mogelijk contact op te nemen via info@meerdanlicht.nl. Binnen 48 uur ontvang je een antwoord om je klacht naar tevredenheid op te lossen. Mocht je niet tevreden zijn met de geboden oplossing, dan wijzen wij je erop dat wij zijn aangesloten bij Webshop Keurmerk. Zij kunnen de klacht ook in behandeling nemen.