0item(s)

U heeft geen producten in uw winkelmandje.

Product was successfully added to your shopping cart.

Klantenservice

Onze klantenservice is geopend maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur. Wij streven ernaar je vraag binnen 1 werkdag, vriendelijk en vakkundig te beantwoorden.

Let op: Voor informatie over een orderstatus en levertijden kan je terecht op onze orderstatuspagina.

E-mail: info@meerdanlicht.nl

Mijn vraag staat hieronder niet vermeld, toon het telefoonnummer
(+31) 076 - 88 66 555

Levering

Wat is de status van mijn bestelling?

Je kunt te allen tijden jouw persoonlijke orderstatus opvragen op de orderstatus pagina. De verwachte levertijd wordt hier per product aangegeven, maar over het algemeen wordt een bestelling pas verzonden wanneer deze compleet is. Mocht de verwachte levertijd inmiddels zijn verstreken, neem dan contact met ons op.

Ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen.

Dat vinden wij natuurlijk erg vervelend. Om je zo spoedig mogelijk te kunnen helpen, stuur je ons een e-mail naar info@meerdanlicht.nl met de volgende gegevens:
  • Een foto van het verkeerd geleverde product
  • Een foto van de streepjescode op de originele verpakking
  • Een foto van de pakbon van je bestelling


Mijn bestelling is beschadigd geleverd.

Dat vinden wij natuurlijk erg vervelend. Om je zo spoedig mogelijk te kunnen helpen, stuur je ons een e-mail naar info@meerdanlicht.nl met de volgende gegevens:
  • Het betreffende ordernummer
  • Een foto van het beschadigde product


Kan ik de afleverdatum of adres wijzigen?

Dat kan, zolang je bestelling nog niet is verzonden. Wij ontvangen graag een e-mail op info@meerdanlicht.nl met je ordernummer en de gewenste leverdatum of adreswijziging zodat wij het zo snel mogelijk kunnen verwerken.

Ik heb een probleem met het dimmen van mijn lampen.

Het correct dimmen van lampen kan een hele onderneming zijn en kent veel aspecten. Op deze pagina geven wij stapsgewijs een uitgebreide uitleg, neem dit eerst goed door. Mocht je er nog steeds niet uit komen, neem dan contact met ons op!

Ik heb voor 23:59 besteld, maar nog niets ontvangen.

Wanneer een product direct leverbaar is, wordt dit altijd vermeld op de betreffende productpagina en wordt de bestelling de volgende dag al thuis bezorgd. Bestellingen worden echter pas verzonden zodra deze compleet zijn, dit betekent dat de langst durende levertijd geldt voor de gehele bestelling.

Je kunt een deellevering aanvragen door een mail te sturen aan info@meerdanlicht.nl onder vermelding van je ordernummer.

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kan gemakkelijk een retour aanvragen op deze pagina. Wanneer je retouraanvraag is goedgekeurd, ontvang je instructies om je bestelling te retourneren.

Let op: retourneer de producten zoveel mogelijk in de originele verpakking. Beplak, besticker of beschrijf deze niet!

Wat kost het retourneren van mijn bestelling (NL)?

Voor Nederlandse klanten kost retourneren met het door ons aangeleverde retouretiket €5,95 per pakket (€1 voordeel ten opzichte van het PostNL postkantoor). Dit bedrag wordt in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag. Indien het pakket groter is dan 80x80cm, gelden er andere voorwaarden. Neem hiervoor contact met ons op.

Je krijgt de leveringskosten altijd teruggestort mits de volledige bestelling is geretourneerd en de orderwaarde hoger blijft dan €40.

Wat kost het retourneren van mijn bestelling (BE)?

Belgische klanten dienen het te retourneren pakket voldoende te frankeren. Het bedrag is afhankelijk van het gewicht en de grootte van het pakket.

Je krijgt de leveringskosten altijd teruggestort mits de volledige bestelling is geretourneerd en de orderwaarde hoger blijft dan €40.

Waarom heb ik een ander bedrag ontvangen dan wat ik betaald heb?

De kosten voor het retourneren van je bestelling zijn voor jouw eigen rekening, en zijn van het terug te betalen bedrag in mindering gebracht.

Je krijgt de leveringskosten altijd teruggestort mits de volledige bestelling is geretourneerd en de orderwaarde hoger blijft dan €40.

Mag ik een product zonder originele verpakking retourneren?

Dit antwoord kent twee kanten. Je bent wettelijk niet verplicht de originele verpakking mee terug te sturen en wij mogen dit ook niet eisen als voorwaarde. Er gelden echter ook wettelijke grenzen van redelijkheid en billijkheid. Als een verpakking het toelaat om het product te beoordelen zonder de verpakking te beschadigen, is er geen reden om de originele verpakking niet onbeschadigd terug te sturen. Indien dit wel gebeurt, mogen wij er voor kiezen om de kosten voor een nieuwe verpakking op de consument te verhalen.

De mindering van waarde (kosten) verschilt per product of productgroep en de staat van de verpakking. Let op: dit kan oplopen tot 30% van de verkoopprijs.

Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?

Wij storten het geld terug op dezelfde manier zoals de bestelling ook is betaald, hier is geen uitzondering op mogelijk. Dit doen wij binnen 14 dagen na aanmelding en ontvangst van de retour.

Garantie & Reparatie

Hoe lang is de garantie op mijn product?

De wettelijke garantieperiode in Europa is twee jaar. Er zijn producten die een langere garantie-periode kennen, dit is dan altijd vermeld op de productpagina. Lichtbronnnen vallen onder de noemer 'gebruiksartikelen' en kennen een afwijkende garantie-periode van 6 maanden.

Mijn Philips (Hue) product werkt niet meer.

Philips geeft aan problemen met (Hue) producten zelf op te willen lossen, om zo vervolgens hun producten verder te kunnen optimaliseren. Neem hiervoor contact op met de Philips klantenservice op 00800 - 7445 4775. Onze ervaring daarbij is dat je door hen goed en snel wordt geholpen. Mocht je er toch niet uitkomen? Neem dan contact met ons op, dan handelen wij het verder af.

Ik wil een product aanmelden voor reparatie.

Heeft een product nog garantie en vertoont deze gebreken? Stuur dan een e-mail naar info@meerdanlicht.nl met de volgende gegevens:
  • Het betreffende ordernummer
  • Een foto (wanneer mogelijk) van het defect



Ontevreden?

Als je een klacht hebt, verzoeken wij je om zo snel mogelijk contact op te nemen via info@meerdanlicht.nl. Je ontvangt binnen 48 uur een antwoord om je klacht naar tevredenheid op te lossen. Mocht je niet tevreden zijn met de geboden oplossing, dan wijzen wij je erop dat wij zijn aangesloten zijn bij Webshop Keurmerk. Zij kunnen de klacht ook in behandeling nemen.