The store will not work correctly in the case when cookies are disabled.
Wij gebruiken functionele cookies om je een optimale gebruikerservaring te bieden. We gebruiken analytische cookies om onze website te verbeteren. We gebruiken advertentie cookies van onszelf en van derden om aanbevelingen te doen die aansluiten op je persoonlijke interesses. Deze cookies kunnen ook gebruikt worden om relevante advertenties op sites van anderen te tonen. Tenslotte maken social media cookies het mogelijk om informatie eenvoudig te delen. Lees hier alles over ons cookiebeleid. Als je onze website in volle glorie wilt gebruiken, dan is het nodig dat je onze cookies accepteert. Dat doe je door op 'Oké' te klikken. Indien je kiest voor weigeren , plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.
Heb je een vraag, reactie of suggestie? Wij helpen je graag verder. Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Als het antwoord op jouw vraag er niet tussen staat of je wilt graag meer weten, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Wij staan van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 12:00 en van 13:00 tot 17:00 voor je klaar. We streven ernaar om je vraag zo snel mogelijk en vakkundig te beantwoorden.
Donderdag 24 mei zijn we i.v.m. Hemelvaart gesloten. Bestellingen worden een dag later verwerkt.
De status van je bestelling kun je te allen tijde opvragen via de orderstatus pagina. De verwachte levertijd wordt hier per product aangegeven, maar over het algemeen wordt een bestelling pas verzonden wanneer deze compleet is. Mocht de verwachte levertijd zijn verstreken, neem dan contact met ons op.
Het correct dimmen van lampen kan een hele onderneming zijn en kent veel aspecten. Op deze pagina geven wij stapsgewijs een uitgebreide uitleg, neem dit eerst goed door. Mocht je er nog steeds niet uit komen, neem dan contact met ons op!
Wanneer een product direct leverbaar is, wordt dit altijd vermeld op de betreffende productpagina en wordt de bestelling de volgende dag al thuis bezorgd. Bestellingen worden echter pas verzonden zodra deze compleet zijn, dit betekent dat de langst durende levertijd geldt voor de gehele bestelling.
Je kunt een deellevering aanvragen door een e-mail te sturen aan info@meerdanlicht.nl onder vermelding van je ordernummer.
Op deze pagina vraag je eenvoudig een retour aan. Zodra je retouraanvraag goedgekeurd is, ontvang je per e-mail instructies om je bestelling te retourneren.
Let op: retourneer de producten zoveel mogelijk in de originele verpakking. Beplak, besticker of beschrijf deze niet!
Het te retourneren pakket dient voldoende te worden gefrankeerd. Het bedrag is afhankelijk van het gewicht en de grootte van het pakket.
Wanneer je de volledige bestelling retourneert of wanneer je een deel van de bestelling retourneert maar de orderwaarde hoger dan €50 blijft, worden de leveringskosten teruggestort (Nederlandse orders). Retourkosten blijven voor eigen rekening.
Ja, dit mag. Echter mogen wij hierbij een mindering van waarde toepassen. Dit kan oplopen tot 30% van de verkoopprijs.
Dit antwoord kent twee kanten. Je bent wettelijk niet verplicht de originele verpakking mee terug te sturen en wij mogen dit ook niet eisen als voorwaarde. Er gelden echter ook wettelijke grenzen van redelijkheid en billijkheid. Als een verpakking het toelaat om het product te beoordelen zonder de verpakking te beschadigen, is er geen reden om de originele verpakking niet onbeschadigd terug te sturen. Indien dit wel gebeurt, mogen wij er voor kiezen om de kosten voor een nieuwe verpakking op de consument te verhalen.
We storten het geld terug op dezelfde manier zoals de bestelling ook betaald is. Hier is geen uitzondering op mogelijk. Dit doen wij binnen 14 dagen na aanmelding en ontvangst van de retour.
De wettelijke garantieperiode is twee jaar. Er zijn producten, waaronder lichtbronnen, die een andere garantieperiode kennen, dit staat altijd vermeld bij de productinformatie. Kijk voor meer informatie over de garantieperiode bij de specificaties van het product.
Philips geeft aan problemen met (Hue) producten zelf op te willen lossen, om zo vervolgens hun producten verder te kunnen optimaliseren. Neem hiervoor contact op met de Philips klantenservice op 00800 - 7445 4775. Onze ervaring is dat je door hen goed en snel wordt geholpen. Mocht er onverhoopt toch een probleem zijn, neem dan contact op met ons.
Heeft een product nog garantie en vertoont deze gebreken? Stuur dan een e-mail naar info@meerdanlicht.nl met de volgende gegevens:
Het betreffende ordernummer
Een foto (wanneer mogelijk) van het defect
Ontevreden?
Als je een klacht hebt, verzoeken wij je om zo snel mogelijk contact op te nemen via klacht@meerdanlicht.nl. Binnen 48 uur ontvang je een antwoord om je klacht naar tevredenheid op te lossen. Mocht je niet tevreden zijn met de geboden oplossing, dan wijzen wij je erop dat wij zijn aangesloten bij Webshop Keurmerk. Zij kunnen de klacht ook in behandeling nemen.