Cookies

Om Meerdanlicht.nl voor jou nog beter te maken, gebruiken wij altijd functionele en analytische cookies


Ook willen we cookies plaatsen om je bezoek aan Meerdanlicht.nl makkelijker en persoonlijker te maken. Hiermee passen wij en derden onze website, app en advertenties aan jouw interesses aan.

chevron-down
Marketing cookies worden gebruikt om bezoekers op websites te volgen. De bedoeling is om advertenties te tonen die relevant en boeiend zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.
chevron-down
Geeft toestemming voor het verzenden van gebruikersgegevens met betrekking tot advertenties naar Google.
chevron-down
Geeft toestemming voor gepersonaliseerde advertenties.
chevron-down
Voorkeurscookies stellen een website in staat om informatie te onthouden die de manier waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, verandert, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Hoe kunnen we je helpen?

Zakelijk bestellen

Kan ik een zakelijke bestelling plaatsen bij Meerdanlicht.nl chevron-down

Wij zijn er niet alleen voor de consument, ook zakelijk kun je bij ons terecht. Meerdanlicht.nl is een betrouwbare leverancier voor jouw organisatie. Dankzij goede relaties met onze leveranciers, merken, importeurs en producenten leveren we snel kwalitatieve verlichting tegen goede condities.

Mocht je grotere aantallen willen bestellen of bezorgen bij jouw klant (zonder inkoopfactuur). Stuur je aanvraag naar info@meerdanlicht.nl.

Ik ben interieurstylist en wil graag samenwerken met Meerdanlicht.nl. chevron-down

Er zijn verschillende mogelijkheden om samen te werken. We kunnen je inkoopkorting geven bij een grote eenmalige aankoop of een jaarbonus bij een vast levercontract voor jouw verlichting. We helpen je graag! Neem contact op met onze klantenservice.

Wat zijn de algemene voorwaarden voor een zakelijke bestelling? chevron-down

Onze algemene voorwaarden zijn uitsluitend van kracht voor consumenten. Voor zakelijke bestellingen geleden afwijkende voorwaarden. Neem contact op met onze klantenservice voor de zakelijke voorwaarden.

Kan ik bij jullie een intracommunautaire levering plaatsen? chevron-down

Meerdanlicht.nl helpt je graag met leveringen aan jouw bedrijf binnen Europa. Het btw-tarief op onze artikelen kan dan worden verlegd naar 0%. Hiervoor sturen we je een aangepaste factuur toe.

  • Meerdanlicht.nl verzorgt de levering van de goederen in het buitenland
  • Je dient een geldig btw-identificatie nummer te overleggen (voer deze tijdens de bestelling in met hoofdletters en zonder leestekens en spaties). Voor controle van een geldig btw-nummer gebruiken we deze database.

Hoe werkt het?

Maak een account aan en voeg een geldig btw-nummer toe. Liever bestellen zonder account? Vul dan het btw-nummer in tijdens de afrekenprocedure, het totaalbedrag zal exclusief btw worden berekend.

Let op: voor reeds geplaatste orders kunnen wij geen credits aanmaken met betrekking tot de btw.

Kan ik een bestelling plaatsen met levering buiten Europa? chevron-down

Wil je graag een bestelling plaatsen buiten Europa en weten wat de mogelijkheden zijn? Neem contact met ons op via info@meerdanlicht.nl.

Bestellen & Betalen

Bestellen

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? chevron-down

Dat kan, zolang je bestelling nog niet verzonden is kun je deze wijzigen of annuleren. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Kan ik de afleverdatum of het adres nog wijzigen? chevron-down

Dat kan, zolang je bestelling nog niet verzonden is. Neem hiervoor telefonisch contact op met onze klantenservice zodat wij dit zo snel mogelijk kunnen verwerken.

Zijn de getoonde prijzen inclusief of exclusief BTW? chevron-down

De getoonde prijzen op onze site zijn inclusief BTW.

Waarom is de prijs van het product gewijzigd? chevron-down

Wij zoeken ieder moment van de dag naar de beste online prijs. De prijzen van onze producten kunnen daarom meerdere keren per dag wijzigen. Dit heeft onder andere te maken met de voorraad, prijzen in de markt en vraag en aanbod van het product.

Mocht je ergens anders een betere prijs vinden dan kijken we graag samen met jou naar de mogelijkheden. Stuur een mail naar info@meerdanlicht.nl met het product, de URL naar de aanbieder en het gewenste aantal stuks.

Betalen

Via welke betaalmethode kan ik betalen? chevron-down

Meerdanlicht.nl biedt de volgende betaalmethodes aan:

  • iDeal
  • Creditcard
  • Apple Pay
  • Bankoverschrijving
  • Klarna
  • Bancontact/Mister Cash
Kan ik veilig betalen? chevron-down

Alle online betalingen op Meerdanlicht.nl worden verwerkt door Mollie Payments. Persoonlijke gegevens worden enkel gebruikt voor het verwerken en verzenden van jouw bestelling. Bekijk ons privacy beleid voor meer informatie.

Kan ik achteraf betalen? chevron-down

Ja, het is mogelijk om achteraf te betalen. Selecteer Klarna in de winkelwagen om hier gebruik van te maken.

Korting

Hebben jullie kortingscodes? chevron-down

Bij ons profiteer je als klant altijd van voordeel. We hebben regelmatig kortingscodes en acties waarmee je extra korting krijgt bovenop de beste online prijs.

Hoe gebruik ik mijn kortingscode? chevron-down

Heb je een kortingscode en wil je deze graag verzilveren bij een aankoop. Dat kan door de kortingscode in te voeren in het winkelmandje. Je kunt per bestelling slechts één kortingscode verzilveren.

Verzending & Levering

Verzending

Betaal ik verzendkosten? chevron-down

Bestellingen worden in Nederland altijd gratis thuisbezorgd.
Voor de landen hieronder worden andere verzendkosten berekend.
Locatie                    Tot € 75       Boven € 75

België.                     € 5,95          Gratis

Locatie                    Tot € 500     Boven € 500

Rest van Europa      € 14,95        € 14,95

Waar kan ik de status van mijn bestelling volgen? chevron-down

Je kan de status van jouw bestelling opvragen via de orderstatuspagina. De verwachte levertijd wordt hier per product aangegeven. Binnen dit termijn verwachten we het product in ons magazijn te ontvangen én naar jou te verzenden. Mocht de levertijd verstreken zijn, neem dan contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling volgen via een Track & Trace code? chevron-down

Op het moment dat jouw bestelling door ons magazijn wordt verzonden ontvang je een mail ter bevestiging. In deze mail staat jouw Track & Trace code die je kan gebruiken om je bestelling te volgen.

Wat gebeurt er als ik producten bestel met verschillende levertijden? chevron-down

Bestellingen worden pas verzonden wanneer deze compleet zijn. Dit betekent dat de langste levertijd geldt voor de gehele bestelling. Het is mogelijk om een deellevering aan te vragen door een e-mail te sturen naar info@meerdanlicht.nl onder vermelding van je ordernummer.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen? chevron-down

Tijdens het bestelproces kun je ervoor kiezen om een bestelling af te halen bij ons magazijn.

Ik heb voor 20:30 besteld, maar nog niets ontvangen. chevron-down

Wanneer een product direct leverbaar is, wordt dit altijd vermeld op de betreffende productpagina en wordt de bestelling de volgende dag al thuis bezorgd. Bestellingen worden echter pas verzonden zodra deze compleet zijn, dit betekent dat de langst durende levertijd geldt voor de gehele bestelling.

Het is mogelijk om een deellevering aan te vragen door een e-mail te sturen naar info@meerdanlicht.nl onder vermelding van je ordernummer.

Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten bezorgen? chevron-down

Dat is mogelijk. Je kunt je bestelling in een groot deel van Europa laten bezorgen. De verzendkosten naar België bedragen € 5,99 en boven de € 50,- wordt het gratis geleverd. Voor de rest van Europa betaal je ongeacht de bestelwaarde € 6,99 verzendkosten.

Levering

Met welke pakketdienst wordt mijn bestelling bezorgd? chevron-down

Alle leveringen worden standaard verzonden met PostNL. Voor bestellingen onder de € 50,- bedragen deze kosten € 5,95.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? chevron-down

Een groot deel van ons assortiment is op voorraad in ons magazijn. Wanneer er bij een product 'op voorraad' staat en je bestelt deze op een werkdag voor 20:30, dan wordt dit product dezelfde dag nog verstuurd. Wanneer een product niet uit voorraad leverbaar is, zie je een verwachte levertijd in werkdagen staan.

Het kan voorkomen dat de levertijd niet bekend of erg lang is, er staat dan 'op aanvraag'. Neem contact op met de klantenservice als je wil weten wanneer dit product weer leverbaar is.

Mijn bestelling is beschadigd geleverd. chevron-down

Dat vinden we erg vervelend! Om je zo spoedig mogelijk te helpen, stuur je een e-mail naar info@meerdanlicht.nl met de volgende gegevens:

  • Het betreffende ordernummer
  • Een foto van het beschadigde product
Wat als mijn bestelling vertraagd is? chevron-down

Vervelend dat je bestelling vertraagd is. Vanwege de feestdagen is het drukker dan normaal, hierdoor kan je bestelling vertraging oplopen.

Je kan de status van jouw bestelling opvragen via de orderstatuspagina. De verwachte levertijd wordt hier per product aangegeven.

Retourneren & Ruilen

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren? chevron-down

Login op je account of maak een account aan om een retour aan te vragen. Zodra je retouraanvraag goedgekeurd is, ontvang je per e-mail instructies om je bestelling te retourneren.

We vragen je om een account aan te maken zodat we alle gegevens van je direct beschikbaar hebben. Op deze manier kunnen we de retourzending zo optimaal mogelijk laten verlopen. Mocht je liever geen account willen aanmaken, dan kun je de retour aanmelden door een mail te sturen naar info@meerdanlicht.nl. Let op de verwerking van je retour kan dan langer duren.

Let op: retourneer de producten zoveel mogelijk in de originele verpakking. Beplak, besticker of beschrijf deze niet!

Wat kost het retourneren van mijn bestelling? chevron-down

De kosten van een retourzending zijn voor eigen rekening. Het bedrag is afhankelijk van het gewicht en de grootte van het pakket.

Mag ik een product zonder originele verpakking retourneren? chevron-down

Stuur het product zo compleet en netjes mogelijk in de originele verpakking retour.

Als een verpakking het toelaat om het product te beoordelen zonder de verpakking te beschadigen, is er geen reden om de originele verpakking niet onbeschadigd terug te sturen. Indien dit wel gebeurt, mogen wij er voor kiezen om de kosten voor een nieuwe verpakking op de consument te verhalen. Dit kan oplopen tot 30% van de verkoopprijs

Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort? chevron-down

Heb je een artikel retour gestuurd en al betaald? We verwerken je retour zo snel mogelijk en betalen het bedrag terug op dezelfde manier zoals de bestelling ook betaald is. Hier is geen uitzondering op mogelijk. Dit doen wij uiterlijk binnen 14 dagen na aanmelding en ontvangst van de retour.

Maak je gebruik van Klarna, dan passen we je openstaande saldo aan zodra we je retour hebben ontvangen en verwerkt. Door de verwerkingstijd bij Klarna kan dit enkele dagen duren.

Tot wanneer kan ik mijn bestelling retourneren? chevron-down

Je hebt voor iedere bestelling een zichttermijn van 14 dagen, dit termijn geldt vanaf de dag dat je de complete bestelling in huis hebt. Het retourtermijn is 14 dagen, dit betekend dat je de bestelling na aangeven van retourneren, binnen 14 dagen moet retourneren. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Waarom moet ik een account aanmaken om mijn product te retourneren? chevron-down

We vragen je om een account aan te maken zodat we alle gegevens van je direct beschikbaar hebben. Op deze manier kunnen we de retourzending zo optimaal mogelijk laten verlopen. Mocht je liever geen account willen aanmaken, dan kun je de retour aanmelden door een mail te sturen naar info@meerdanlicht.nl. Let op de verwerking van je retour kan dan langer duren.

Wat zijn de retourvoorwaarden? chevron-down

Is het product toch niet wat je zocht en is het in de originele staat en onbeschadigd? Meld je retour dan binnen 14 dagen aan via je account. Zodra je retouraanvraag is goedgekeurd, ontvang je per e-mail instructies om je bestelling te retourneren.

Je kunt een product alleen retourneren als het te retourneren product voldoet aan de volgende voorwaarden. Uiteraard mag je het product bekijken zoals je dit ook in de winkel zou doen, een geopende verpakking is geen probleem.

  • De retourzending wordt alleen geaccepteerd indien de verpakking en het product onbeschadigd zijn en het product ongebruikt (100% nieuwstaat) is.
  • De kosten voor het retourneren zijn geheel voor eigen rekening.
  • Ga netjes om met het product en de verpakking. Beschrijf of beplak de verpakking niet.

Wanneer het product niet aan alle voorwaarden voldoet laten we je er niet mee zitten. We bekijken de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waarde vermindering is.

Wat is de status van mijn retour? chevron-down

Door de drukte worden retour gestuurde artikelen later verwerkt dan je van ons gewend bent. We vragen je om 10 werkdagen af te wachten. Je krijgt van ons een e-mail zodra je retour verwerkt is.

Ruilen

Kan ik een product ruilen? chevron-down

Ben je niet helemaal tevreden over het product dan heb je 14 dagen bedenktijd om het product terug te sturen. De kosten van een retourzending zijn voor eigen rekening. Je retour kan je aanmelden via onze retourpagina.

Service & Garantie

Service

Ik wil een product aanmelden voor reparatie. chevron-down

Heeft een product nog garantie en vertoont deze gebreken? Stuur dan een e-mail naar info@meerdanlicht.nl met de volgende gegevens:

  • Het betreffende ordernummer
  • Een foto (wanneer mogelijk) van het defect

Wij zullen er voor zorgen dat dit zo goed mogelijk wordt opgelost voor je.

Heb ik nog fabrieksgarantie? chevron-down

Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de (uitgebreidere) fabrieksgarantie zoals die door sommige fabrikanten of importeurs wordt gegeven. De fabrikant of importeur kan hieraan zelf voorwaarden en bepalingen stellen. Meer informatie over de fabrieksgarantie vind je in de documentatie van het product. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij je zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging of reparatie. Logischerwijs vallen glaswerk en (gratis meegeleverde) verbruiksartikelen, zoals tl-buizen, transformators, drivers, LED-lampen, gloeilampen en halogeenlampen, buiten de garantie.

Garantie

Hoe lang is de garantie op mijn product? chevron-down

De wettelijke garantieperiode is twee jaar. Er zijn producten, waaronder lichtbronnen, die een andere garantieperiode kennen, dit staat altijd vermeld bij de productinformatie. Kijk voor meer informatie over de garantieperiode bij de specificaties van het product.

Klantenservice

Contact

Hoe kan ik contact met jullie opnemen? chevron-down

Je kan onze klantenservice bereiken per mail via klantenservice@meerdanlicht.nl. We streven ernaar om je vraag zo snel mogelijk en vakkundig te beantwoorden.

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht? chevron-down

We vinden het erg vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze service. Graag ontvangen we je klacht om deze naar tevredenheid te kunnen oplossen. Wij willen je vragen om een klacht te melden via klantenservice@meerdanlicht.nl. Binnen 48 uur ontvang je een antwoord van ons. Mocht je niet tevreden zijn met de geboden oplossing, dan wijzen wij je erop dat wij zijn aangesloten bij Webshop Keurmerk. Zij kunnen de klacht ook in behandeling nemen.

Algemeen

Hebben jullie een showroom waar ik de lampen kan bekijken? chevron-down

Wij hebben geen showroom omdat de volledige verkoop via onze webshop verloopt. Wij proberen je daarom zo uitgebreid mogelijk te informeren met foto’s en informatie over onze producten. Mochten er toch nog vragen zijn, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag.

Mag ik een sticker verwijderen die op een lamp zit? chevron-down

Nee, deze stickers mogen niet worden verwijderd van de lamp. Het is volgens de wet verplicht om op producten informatie te verstrekken over het product. De plek waar deze informatie geplaatst wordt is afhankelijk van de wettelijke gestelde eisen. Deze stickers met informatie dienen permanent te zijn en mogen niet verwijderd worden.

Wanneer de wettelijke stickers worden of zijn verwijderd van de lamp is het volgens de wet niet meer toegestaan om het product nog te gebruiken, aangezien het product niet meer compleet is en niet meer als veilig wordt geacht.

Ik heb een probleem met het dimmen van mijn lampen. chevron-down

Het correct dimmen van lampen kan lastig zijn en kent veel aspecten waar je rekening mee dient te houden. Wij geven op onze pagina ‘Het dimmen van lampen’ stapsgewijs uitleg hierover, neem dit eerst goed door. Mocht je er toch niet uit komen, neem dan contact met op met onze klantenservice. Wij helpen je graag.

Help er zit condens in mijn buitenlamp, wat nu? chevron-down

Condens in de buitenlamp is niet erg en kan zijn ontstaan door temperatuurverschil. De lichtbronnen van tegenwoordig worden niet meer zo warm als vroeger. Door de hitte verdampte het vocht sneller. In de meeste armaturen zit een gaatje om het vocht te reguleren. Het ene armatuur zal meer last hebben van condensvorming dan het andere. Zodra de weersomstandigheden weer veranderen zal ook de condens verdwijnen. Geen zorgen dus.

Ventilator met muurbediening of afstandsbediening ? chevron-down

Wanneer je een ventilator aanschaft beschikt deze altijd over muurbediening. Koop je hier een afstandsbediening bij, dan kunnen de muurbediening en afstandsbediening helaas niet tegelijkertijd gebruikt worden. Er moet in dit geval een keuze gemaakt worden tussen de afstandsbediening of de muurbediening.

Kan ik mijn ventilator aansluiten op een dimmer? chevron-down

Wanneer je een ventilator aanschaft beschikt deze altijd over muurbediening. Koop je hier een afstandsbediening bij, dan kunnen de muurbediening en afstandsbediening helaas niet tegelijkertijd gebruikt worden. Er moet in dit geval een keuze gemaakt worden tussen de afstandsbediening of de muurbediening.

Kan ik mijn ventilator aansluiten op een dimmer? chevron-down

Het is mogelijk maar wij raden dit ten zeerste af. Het aansluiten van een ventilator op een dimmer heeft vaak tot gevolg dat de ventilator een brommend geluid maakt of slecht, tot helemaal niet, bedienbaar is.

Hebben jullie ook ventilatoren voor buiten? chevron-down

Ventilatoren zijn over het algemeen voor binnen bedoeld, toch vind je in ons assortiment van ook ventilatoren welke je buiten kunt gebruiken. Een buiten ventilator moet wel volledig overdekt zijn en door één of twee muren beschermd worden van water en wind.

Zakelijk bestellen

Kan ik een zakelijke bestelling plaatsen bij Meerdanlicht.nl chevron-down

Wij zijn er niet alleen voor de consument, ook zakelijk kun je bij ons terecht. Meerdanlicht.nl is een betrouwbare leverancier voor jouw organisatie. Dankzij goede relaties met onze leveranciers, merken, importeurs en producenten leveren we snel kwalitatieve verlichting tegen goede condities.

Mocht je grotere aantallen willen bestellen of bezorgen bij jouw klant (zonder inkoopfactuur). Stuur je aanvraag naar info@meerdanlicht.nl.

Ik ben interieurstylist en wil graag samenwerken met Meerdanlicht.nl. chevron-down

Er zijn verschillende mogelijkheden om samen te werken. We kunnen je inkoopkorting geven bij een grote eenmalige aankoop of een jaarbonus bij een vast levercontract voor jouw verlichting. We helpen je graag! Neem contact op met onze klantenservice.

Wat zijn de algemene voorwaarden voor een zakelijke bestelling? chevron-down

Onze algemene voorwaarden zijn uitsluitend van kracht voor consumenten. Voor zakelijke bestellingen geleden afwijkende voorwaarden. Neem contact op met onze klantenservice voor de zakelijke voorwaarden.

Kan ik bij jullie een intracommunautaire levering plaatsen? chevron-down

Meerdanlicht.nl helpt je graag met leveringen aan jouw bedrijf binnen Europa. Het btw-tarief op onze artikelen kan dan worden verlegd naar 0%. Hiervoor sturen we je een aangepaste factuur toe.

  • Meerdanlicht.nl verzorgt de levering van de goederen in het buitenland
  • Je dient een geldig btw-identificatie nummer te overleggen (voer deze tijdens de bestelling in met hoofdletters en zonder leestekens en spaties). Voor controle van een geldig btw-nummer gebruiken we deze database.

Hoe werkt het?

Maak een account aan en voeg een geldig btw-nummer toe. Liever bestellen zonder account? Vul dan het btw-nummer in tijdens de afrekenprocedure, het totaalbedrag zal exclusief btw worden berekend.

Let op: voor reeds geplaatste orders kunnen wij geen credits aanmaken met betrekking tot de btw.

Kan ik een bestelling plaatsen met levering buiten Europa? chevron-down

Wil je graag een bestelling plaatsen buiten Europa en weten wat de mogelijkheden zijn? Neem contact met ons op via info@meerdanlicht.nl.