Verzending

Bestellingen met een waarde van €50,- of meer worden in Nederland gratis thuisbezorgd. Onder dit bedrag wordt slechts €4,95 aan verzendkosten berekend. Je kunt je bestelling ook bij een PostNL afhaallocatie bij jou in de buurt laten bezorgen.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Een groot deel van ons assortiment is op voorraad in ons magazijn. Wanneer er bij een product 'op voorraad' staat en je bestelt deze op een werkdag voor 23:45, dan wordt dit product dezelfde dag nog verstuurd. Wanneer een product niet uit voorraad leverbaar is, zie je een verwachte levertijd staan.

Vandaag verzonden
Dit betekent dat wij dit product op voorraad hebben en het dezelfde dag nog kunnen versturen. Vaak is je bestelling de volgende dag al in huis!

1 - 5 werkdagen
Dit betekent dat het product niet op voorraad is in ons eigen magazijn, maar wel op voorraad is bij de leverancier. Wanneer je dit artikel bestelt, verzend de leverancier het product naar ons magazijn en verzenden wij het vervolgens zo snel mogelijk naar jou.


Dit betekent dat onze leverancier dit product op deze datum weer aan ons te kunnen leveren. Wanneer je dit artikel bestelt, verzend de leverancier het product naar ons magazijn en verzenden wij het vervolgens zo snel mogelijk naar jou.

Op aanvraag
Het kan voorkomen dat de levertijd niet bekend of erg lang is, er staat dan 'op aanvraag'. Neem contact op met de klantenservice als je wil weten wanneer dit product weer leverbaar is.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Jouw persoonlijke orderstatus kun je te alle tijden opvragen op de orderstatuspagina. De verwachte levertijd wordt hier per product aangegeven. Binnen deze termijn verwachten we het product in ons magazijn te ontvangen én naar jou te verzenden. Mocht de levertijd verstreken zijn, neem dan contact met ons op.

Zodra jouw bestelling door ons magazijn (Montapacking) wordt verzonden, ontvang je van hen een e-mail met een track and trace code. Hiermee kun je de reis van jouw pakket volgen.

Wat gebeurt er als ik producten bestel met verschillende levertijden?
Bestellingen worden pas verzonden wanneer deze compleet zijn. Dit betekent dat de langste levertijd geldt voor de gehele bestelling. Het is mogelijk om een deellevering aan te vragen door een e-mail te sturen naar info@meerdanlicht.nl onder vermelding van je ordernummer.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
In sommige gevallen is het mogelijk om een product op te halen bij ons magazijn. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Het geleverde product is beschadigd. Wat nu?
Dat vinden we natuurlijk erg vervelend. Om je zo snel mogelijk te helpen, stuur je een e-mail naar info@meerdanlicht.nl met daarin jouw ordernummer en een foto van het beschadigde product.