0item(s)

Je hebt geen producten in je winkelmandje.

UPDATE 6 april: Je kunt nog steeds online bij ons bestellen en we komen je pakketje ook gewoon bij je thuis bezorgen. Lees meer »

Product was successfully added to your shopping cart.

Hoe gaan wij om met de Corona-uitbraak?

Beste klanten,

Wij willen jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden van de ontwikkelingen inzake de impact van het Coronavirus op onze webshop en de leveringen.

Meerdanlicht.nl heeft met iedere leverancier duidelijke afspraken over voorraad en de uitlevering aan ons magazijn. Ons team is dagelijks bezig om de verwachte levertijden, die vermeld staan bij ieder artikel, zo goed als mogelijk up-to-date te houden. In ons magazijn is het Coronavirus nog niet opgedoken en hebben we te maken met normale ziekteverzuimcijfers. Wat dat betreft dus niets bijzonders nu. Alle medewerkers die thuis kunnen werken doen dit ook, dit om mogelijke besmetting te voorkomen. Kortom: Wij zijn druk voor je bezig en zullen er alles wat in onze macht ligt aan blijven doen om dat voort te zetten.

PostNL blijft pakketten gewoon bezorgen, maar neemt wel maatregelen met betrekking tot het Coronavirus. Zo hoef je niet meer zelf een handtekening te zetten op het scanapparaat bij ontvangst van het pakket. De bezorger zal dat doen door de laatste drie tekens van het nummer van het paspoort of rijbewijs op te schrijven. Het virus kan niet per pakket worden overgedragen, online bestellen is dus veilig! Ook voor de postbezorgers verandert er wat. PostNL werkt momenteel onder meer aan een verruiming van de bezorgtijden.

Thuisblijvers zijn massaal online aan het shoppen wat zorgt voor veel drukte bij PostNL

Nu er van alle Nederlanders wordt gevraagd zoveel mogelijk thuis te blijven, ervaren de meeste webwinkels een piek in bestellingen. Deze piek is uiteraard ook te merken bij PostNL, wat voor een langere levertijd dan verwacht kan zorgen. Houd daarom altijd goed je Track&Trace link in de gaten om te zien waar je pakketje op dit moment is en wanneer deze geleverd gaat worden. Deze link vind je in je verzendbevestiging in je inbox of op onze orderstatuspagina!

PostNL in België

De overheid in België heeft nieuwe maatregelen aangekondigd tegen het verspreiden van het Coronavirus. Tot nog toe bezorgen we pakketten zoals je van ons gewend bent. De nieuwe maatregel van de Belgische regering om niet-essentiële winkels te sluiten vanaf 18 maart om 12:00 uur heeft als gevolg dat een deel van de PostNL-punten in België gesloten is. Het is niet meer mogelijk om de optie ‘ophalen op PostNL-punten’ aan te bieden voor pakketten naar België. In België geldt een tweede aanbiedpoging. Indien een consument bij de tweede bezorgpoging het pakket niet in ontvangst kan nemen, wordt dit pakket naar een PostNL-punt verstuurd dat openblijft.

Langere bezorgtijden voor de volgende landen

Argentinië, Armenië, Algerije, Australië, Bermuda, Bahrein, België, Bhutan, Brunei, Brazilië, Belize, Bulgarije, China, Canada, Chili, Colombia, Costa Rica, Curaçao, Cyprus, Denemarken, Estland, Egypte, El Salvador, Equatoriaal Guinee, Frankrijk, Filipijnen, Guinee Bissau, Georgië, Haiti, Hong Kong, Honduras, India, Irak, Israel, Italië, Jamaica, Jordanië, Japan, Kazachstan, Kaaiman Eilanden, Zuid Korea, Kosovo, Libanon, Litouwen, Letland, Marokko, Maleisië, Mexico, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Panama, Paraguay, Polen, Roemenië, Servië, Singapore, Slowakije, Slovenië, Saudi Arabië, Spanje, Suriname, Thailand, Tonga, Tsjaad, Tunesië, Turkije, Ukraine, Urugay, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland.

Geen bezorging mogelijk in de volgende regio's van Italië

In Italië kunnen er momenteel geen pakketten worden bezorgd in de postcodegebieden 00xxx, 10xxx, 12xxx, 14xxx, 16xxx, 20xxx, 21xxx, 24xxx, 25xxx, 40xxx, en 41xxx. Deze pakketten komen retour afzender.

Onze klantenservice zit gewoon voor je klaar mochten er nog vragen zijn.

We houden je op de hoogte!