0item(s)

U heeft geen producten in uw winkelmandje.

Product was successfully added to your shopping cart.

Garantie

Meerdanlicht.nl garandeert dat elk door haar geleverd artikel voldoet aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van totstandkoming van de bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Daarvoor gelden op al onze producten de wettelijke garantiebepalingen. Gaat een artikel kapot na meer dan 30 dagen? Kijk dan bij 'Reparaties' voor de werkwijze om het artikel te laten repareren.

Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de (uitgebreidere) fabrieksgarantie zoals die door sommige fabrikanten of importeurs wordt gegeven. De fabrikant of importeur kan hieraan zelf voorwaarden en bepalingen aan stellen. Meer informatie over de fabrieksgarantie vind je in de documentatie van het product. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij je zo snel mogelijk van passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging of reparatie. Logischerwijs vallen glaswerk en (gratis meegeleverde) verbruiksartikelen, zoals tl-buizen, transformators, drivers, LED-lampen, gloeilampen en halogeenlampen, buiten de garantie.


Defect of verkeerd geleverd

Controleer je bestelling bij ontvangst altijd goed. Expliciet geldt dat gevallen van breuk of beschadigingen door transport, binnen 5 dagen na ontvangst dienen te worden gemeld per e-mail aan Meerdanlicht.nl. Dit onder vermelding van naam, adres en ordernummer en mogelijkerwijs een foto van het betreffende artikel en pakket met verzendetiket. Een verzekerde verzending dient namelijk bij de transporteur binnen een termijn van 5 dagen te worden gemeld, schade door transport kan na 5 dagen niet meer schadeloos worden gesteld. Overige reclamaties dienen plaats te vinden binnen 1 maand na aanschaf.


Reparaties

Gaat het door jou bestelde artikel kapot na 14 dagen? Dan dient het te repareren artikel vooraf te worden gemeld aan info@meerdanlicht.nl. Onder vermelding van je naam, adres en ordernummer en het betreffende artikelnummer kan je de klachtomschrijving versturen. Mogelijke verzendkosten zijn voor rekening van de klant.

Voor sommige producten is het ook mogelijk dat je het defect of reparatie direct bij de producent meldt. Je wordt hier bij aanmelding van de reparatie over geïnformeerd.

Als blijkt dat de schade of het defect niet binnen de garantie valt, houd er dan rekening mee dat (de fabrikant) in dat geval kosten in rekening kan brengen en dat de verzendkosten niet worden vergoed.